Subject: FW: EK avas ISFi taotlusvooru "Fight against corruption"
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 10 Jun 2024 10:27:53 +0300

From: Ülle Leht <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 4:54 PM
To: Joosep Kaasik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; SIM JUPO
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Henry
Timberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; kapo.info <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristiina Karula <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Resta Lember
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jaanika
Heidmets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Laidi Surva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kairi Sirkel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Krista Aas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: EK avas ISFi taotlusvooru "Fight against corruption"

Tere!

Euroopa Komisjon avas Sisejulgeolekufondi (ISF) otsetoetuse taotlusvooru
„Korruptsioonivastane võitlus“ (ISF-2024-TF2-AG-CORRUPT).

Projekt peab keskenduma vähemalt ühele järgmistest prioriteetidest:

*	struktuursed ja/või tegevuslikud takistused korruptsiooni,
eelkõige kõrgetasemelise korruptsiooni avastamisel, uurimisel, süüdistuse
esitamisel ja lahendamisel ning sanktsioneerimisel;
*	liikmesriikidele tehtud soovituste rakendamine, mis on esile
tõstetud iga-aastastes õigusriigi aruannetes, samuti komisjoni eesmärgid,
mis on välja toodud korruptsioonivastase võitluse teatises ja
korruptsioonivastase võitluse kavandatavas direktiivis;
*	korruptsioonivastane võitlus õiguskaitseasutustes;
*	suure korruptsiooniriskiga valdkonnad, sh, kuid mitte ainult
korruptsioon riigihangetes, spordis, tervishoius, ehituses ja
infrastruktuuris, logistika- ja finantssektoris;
*	korruptsioon organiseeritud kuritegevuse võimaldajana ning
vahendina varimajanduse ühiskonda infiltreerumiseks;
*	avaliku sektori korruptsiooniennetuse ja otsuste tegemise
läbipaistvusega seotud väljakutsed, sh, kuid mitte ainult, huvide
konflikt, vara avalikustamine, töötamise järgsed eeskirjad, eetika,
lobitöö läbipaistvus;
*	korruptsiooniennetusega seotud väljakutsed erasektoris, sh, kuid
mitte ainult, tööeeskirjad, käitumis- või eetikakoodeksid, lobitöö
läbipaistvus;
*	kodanikuühiskonna, ajakirjanike ja kodanike toetamine
korruptsiooni paljastamiseks ja sellest teatamiseks;
*	korruptsioonivastase eetika ja hariduse toetamine kõigis
haridusastmetes, sh kaasates ja võimestades noori;
*	tõenduspõhise poliitika kujundamise edendamine
korruptsioonivastases valdkonnas, sh asjakohase statistika kogumine.

Taotlusvooru maht on 3 mln eurot. Taotletav EL toetus peab olema vahemikus
500 000 – 2 000 000 eurot.

Toetust antakse 90% ulatuses projekti eelarvest, taotleja omafinantseering
peab olema 10% projekti eelarvest.

Projekt võib kesta maksimaalselt 24 kuud.

Projektil peab olema vähemalt 2 taotlejat erinevatest abikõlblikest
riikidest (EL liikmesriigid (v.a Taani) ning Albaania, Bosina ja
Hertsegoviina, Gruusia (Georgia), Kosovo, Moldova, Montenegro,
Põhja-Makedoonia, Serbia ja Ukraina), kusjuures peataotleja peab olema EL
liikmesriigist.

Taotluse esitamise tähtaeg on 26. september 2024 17:00 CET. Taotluste
hindamise tulemused selguvad jaanuaris 2025. Projektileping
allkirjastatakse märtsis/aprillis 2025. a.

Taotlused tuleb esitada otse Euroopa Komisjonile portaali kaudu
<https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opp
ortunities/topic-search?tenders=false&callIdentifier=ISF-2024-TF2-AG-PROTE
CT> . Taotlusvooru kohta saab küsimusi esitada aadressil:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täpsemad taotlemistingimused on siin:

https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/docs/2021-2027/isf
/wp-call/2023-2025/call-fiche_isf-2024-tf2-ag-corrupt_en.pdf

Palun edastage info ka oma koostööpartneritele, kellele taotlusvoor võiks
huvi pakkuda.

Tervitustega

Ülle Leht

välisvahendite osakonna nõunik
612 5078 | 5377 5975
Siseministeerium
Pikk 61 | 15065 Tallinn